En ledig dag... Rhodos nästa!!

Publicerat. 2009-05-30 | 09:42:49
God Morgon!!
Klockan är halv 10 och jag är uppe, borde egentligen fortfarande ligga och sova efter veckan arbetstider men jag har lite att fixa med idag, för som ni redan vet så åker jag till Rhodos i natt!!
Jag måste åka en sväng till apoteket, ska åka och lämna tillbaka ett linne på Gina som de gått hål i efter larmet och sen måste jag köpa hårschampo.
Kl 12.30 har jag tvätt tid, ska tvätta lite av de jag hade med mig till Skåne.
I eftermiddag och kväll ska vi vara hos svärföräldrarna och grilla, blir inte kvar där så himla länge med tanke på att vi åker från Borås 02.30 i natt:)

Har ju nämnt innan att min brukares bror har gjort en blogg sida till oss som vi kommer att uppdatera varje dag så Ni som vill kan följa vår resa!! Nu kommer jag att lägga ut den adressen här och jag hoppas att ni går in och kikar på den:)

Ha det nu så bra i Sverige, vad jag förstått så ska de blir fint väder här också och de kan behövas, men jag, jag åker i alla fall till Rhodos...
Vi hörs om drygt en vecka!!

Många kramar Emelie


" Strand liv"
Bredvid mig Jennie, Teddy och sedan Jonas:)

Klicka på länken nedan så kommer ni till vår blogg!!

UPPDRAG RHODOS 2009


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback