Jägarexamen!!

Publicerat. 2009-05-09 | 20:19:03
ÄNTLIGEN!!!

Efter tre prov har jag äntligen klarat det teoretiska provet på jägarexamen!!! Känns helt underbart, nu kan jag lägga undan böckerna!! Men mycket återstår fortfarande. De praktiska proven vilket innebär skjutningen!!
Massa saker att träna på så jag och Niklas ska börja lite:) Ska faktiskt bli roligt men måste först ta tag i min skott rädsla, blir precis liv rädd när jag skjuter men de lär man sig nog snart. Är ju bra också om man prickar:) ha ha

Idag har Niklas lärt mig hur man laddar geväret med amunution samt hur man ska vara när man laddat geväret!! De e ju ingen leksak precis...

Så.. en sak är avklarad med jägarexamen, i juni hoppas jag på att uppskjutningen är klar:)

Kram kram


I detta kortet står de nu att jag klarat de teoretiska :)
Ha ha kortet är sen jag tog körkortet, alltså 4 år gammal:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback