Rhodos nästa!!!!

Publicerat. 2009-05-11 | 23:23:19
Japp tro det eller ej men den 31 maj drar jag till Rhodos tillsammans med min brukare...
 (Inget dåligt arbete man har ibland)

Resan blev bokad tidigare idag och de ska bli helt underbart att få lite sol på näsan!!
I går hämtade jag min "nya" resväska jag fick av mormor och morfar i julklapp som e dags att inviga ( Då min väska är chock rosa underade Niklas hur jag kunde med att åka med den men kontrade då med att den syns ju i alla fall på bandet ha ha) och passet la jag fram tidigare idag!! Min brukares mamma ringde nämligen och frågade mig i går OM jag skulle kunna tänka mig att åka iväg en vecka tillsammans me min bukare, hennes bror och syskonbarn. OM? De tackar man väl inte nej till... :) Eller??

Vi kommer att bo på ett hotell som heter Cactus Hotel:)




Visst ser det underbart ut!!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback