Svårt att somna om....

Publicerat. 2009-05-14 | 13:05:26
Ja precis så är det!! När man har en sambo som inte går upp när klockan ringer utan snozar i typ 30 min och somnar om utan att tänka på vad klockan e är det INTE lätt att somna om här inte. Han ställer klockan på ringning 5.00 och sen ringer den fram till typ halv 6. Och när den ringer första gången får jag väcka Niklas så han hör att de ringer, så hårt sover han! Och jag kan inte somna om för än han gått upp för han e ganska bra på att försova sig!! När han väl går upp och stängt dörren till sovrummet brukar jag slumra till sisådär 20 min innan han klampar in igen för att pussa mig hej då som han gör varje morgon och då e klockan ca 5.50!! De tycker jag väldigt mycket om att han gör men jag blir galen på honom att han inte går upp, har funderat på om man kan instalera en katapult på hans sida så de bara e för mig att trycka på en knapp så han flyger ur sängen och ut i hallen så jag kan fortsätta sova:) ha ha De e inte lätt att vara sambo alltid:) MEN JAG ÄLSKAR HONOM OTROLIGT MYCKET ÄNDÅ:)

Nu ska jag dra iväg till jobbet, börjar en timma tidigare idag. Men andra ord kl 14 och slutar kl 21!! Idag e det full rulle hela tiden så timmarna kommer gå snabbt vilket ska bli skönt för i går gick de i snigel fart!

I går ringde även försäkringsbolaget ang min ersättning för trafik olyckan! Ska få ersättning för sjukhus kostnaderna, taxin vi tig hem, kläderna de klippte sönder och även de pengar jag förlorade när jag var sjukskriven plus en summa för sveda och värk!! Så pengarna skulle jag ha på mitt konto nästa vecka! Han som ringde från IF var super trevlig att prata med:)
Bilen är fortfarande inte klar så vi kör fortfarande med hyrbilen, och den kostar oss 5.5/mil! Alla andra kostnader får han som körde på mig betala!!

Just de ja, när jag åker till Rhodos kommer ni kunna följa mig och min brukare samt Jonas och Teddy via en blogg som Jonas fixat:) Super kul tycker vi!! Jag har fått adressen men får inte lägga ut den för än den 30:e!! Hoppas ni går in och kikar på den då:)

Nej nu måste jag dra! Ska hoppa in på Netto också och köpe ett överdrag till baksätet åt svärfar. Så han kan ha alla hundar i bilen:)


Kram på er!!


Vår fina hyrbil som vi båda gärna skulle vilja behålla:)


Skönt ska man ligga! Helst på så många kuddar som helst!!


Såhär mysig hade vi i soffan i morse:) Vill gärna ligga TÄTT intill husse och matte!!

Kommentarer
♥ Lina

Men åh vad glad jag blev för din komentar - TAcK! Ang. miriam babydollen får du givetvis lämna tillbaka den om den inte passade. Inga problem!



Jättekul att du gillade paketet också :) Det ska ju kännas lyxigt att få hem sina saker ju.. :P



Men du, kom det inte till dig förren idag? Isf ska jag prata med posten - för jag betalar för att de ska komma fram dagen efter.



Kan ju vara så att ni inte har en brevlåda som kan ta ett sånt paket? Hm..



Vad roligt att ni är bebissugna hihi. Barn är verkligen det bästa som finns!



Ha nu en helt fantastisk helg, så hörs vi säkert snart igen :)



kram Lina

2009-05-15 @ 21:49:19
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback