Väggdecor....

Publicerat. 2009-05-19 | 19:38:11
Hejsan!!

Då är det tisdag kväll! I mrrn e det jobb och sen är man ledig en dag! Underbart! På torsdag ska vi nog åka till Jönköping och Elmia mässan. De e nämligen jakt och fiske mässa och de ville Niklas gärna åka till så de blir en liten utflykt för oss:) 
På fredag jobbar jag till halv 2 och sen ska vi åka iväg med Niklas föräldrar. De ska nämligen ställa upp husvagnen i helgen. Hoppas de blir ok väder men de såg inte så ut!!:( Var e sommaren??

När jag kommer hem på söndag e de bara att tvätta och packa igen för på måndag morgon vid 6.30 ska jag åka med min brukare till Skåne, närmare bestämt till Kristianstad och kommer inte hem för än på fredag kväll!! Samma där, kommer hem och får tvätta, packa om väskan och på söndag morgon kl 2.30 åker vi mot Landvetter för att åka vidare mot Rhodos så de e händelserika dagar som väntar:)
Jag kommer ju lägga ut en blogg aderss här sen innan jag åker till Rhodos som Ni kan gå in och kika på!!!

Idag fick jag väggdecoren som jag beställde och ni sitter de på plats!! Blev jätte fint:)

Fick även Luddes halsband som han ska ha på sig när han driver i skogen!! Niklas har ett halsband som han använder som jag skrivit Ludde på samt Nikals mobil nummer ifall han skulle springa bort men de e bara det att när Ludde varit ute en hel dag i en fuktig skog så försvinner texten och de e inge bra!! Men på Väla dagen hittade vi riktigt smarta halsband som de broderat in namn och nummer på så de köpte vi:)

Nej nu blir de mys i soffan til Sjukhuset och Äntligen Hemma... med jordgubbar och popcorn:)
Åhhh nu kom de reklam för Ensam Mamma och Bonde söker fru.... ÄLSKAR de programmen och de kommer snart på tv!! JIPPIE!!!
Bilder kommer här...

Kram på er!!




Väggdecorerna!!
Har lagt in adressen där jag beställde dem ifrån men här kommer den igen...
VÄGGDECOR


Bandet till Ludde.. 
Finns de ngn som är intresserad så gå in HÄR och kika:)
Man behöver ju inte ha de bara till jakt utan vid andra tillfällen också!!
De kostar 149:- och de tycker vi e en billig "försäkring"

Kommentarer
♥ Lina

Hej vännen!



Nej, var det hål i ? Stort? Hur som helst så kan du isf skicka tillbaka det till oss, så skickar vi en ny till dig (har EN kvar i den storleken.. så säg till isf så lägger jag undan den)



Vi skickar tillbaka den till vår leverantör, och får en ny. Så det e inga som helst problem.





Adressen är:



Haileys

Lyckåvägen 19

37162 Lyckeby



Jag är hemskt ledsen.



kram Lina

2009-05-20 @ 06:52:31
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback