VÄLA DAGEN!!

Publicerat. 2009-05-16 | 19:21:31
God Kväll!!
Klockan är 19.10 och jag har precis satt mig ner i soffan bredvid Niklas efter att ha stor städat sovrum och toa...
Var inne på Linas blogg för ett tag sedan (är iof där inne och kikar varje dag) och då hade hon fått ett nytt dusch draperi som jag blev hel kär i och nu berättade hon för mig varifrån de kom:) Så i går var jag på Lagerhaus och köpte detta underabar dusch draperi och nu är de uppsatt:) Blev super fint. Såg även att de hade massa andra fina saker som matchade draperiet, bla ljus och mattor:) Så nästa gång jag jag är i Knalleland ska jag gå in och kika!!
Om en liten stund ska vi se på Robinson och sen blir de väl Eurovision...

I går efter jobbet åkte vi till Gingri, de blev god grill mat, lite tv tittande och sen sov vi över i husvagnen. MYS!!
I morse kl halv 10 skulle Nikals vara på plats i Väla där han skulle visa upp sina älg horn på en "jakt dag" eller vad man nu ska kalla det, de var lite marknad, lotterier och så... faktiskt riktigt mysigt!
Emellan de hann vi åka iväg till Dalsjöfors för att lämna in Niklas förlovningsring som var jätte för stor för honom i söndags när han tog på sig den, han tappade den till och med när han var i skogen sist, så han får vara utan tills på måndag:)

I mrrn ska Niklas och Ludde till skogen och jag har nog tänkt städa kök och tv rum också....

Hoppas ni får en bra kväll! De ska i alla fall jag ha:)

KRAM

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback