Första sparken, en helt underbar känsla!

Publicerat. 2009-11-16 | 20:39:14

God Kväll!
Nu är det reklam paus i Ullaredsdokumentären;) Man måste ju bara titta på de, de e ju roliga!
Nästa vecka är Niklas arbetslös och jag är ledig tre dagar så jag har bestämt att vi ska åka dit, ska fixa de sista julklapparna och inhandla några bebis saker som jag missade sist, Niklas är jätte glad över att vi ska åka dit, ha ha eller inte;) Men han måste!! :) Sist slapp han undan när jag handlade till bebisen och förra året slapp han julklappshandlandet så nu ska han allt med:)

Har jobbat en liten stund idag, blev bara 4 timmar men det räcker för idag känner jag. Har jobbat 49h på sex dagar i rad och jobbar i mrrn också.. sen är jag ledig på onsdag som tur e:)

I går när vi skulle gå och lägga oss ville jag lyssna på bebisens hjärta, jag letade efter hjärtljudet och fick in det bra till slut, helt plötsligt sparkar bebisen till dosan och jag blev helt chockad, började söka efter hjärtljudet igen och då sparkade den till igen:) Jag blev så lycklig att jag bara slängde mig över Niklas och började gråta. Jag blev helt överväldigad.
I morse när Niklas gick upp för att göra sig klar för jobb låg jag kvar i sängen men vaknade snart till när Bebisen började sparka igen, ropade på Niklas som kom in och la sin hand på magen och han kände det också, han blev såå glad:)
I förmiddags var den också livlig så också vid 18 tiden men nu är den lugn igen, försöker rusta lite på magen så den kan vakna, vill ha mer spark;)

Nu ska vi kika vidare på Ullared, sen kl 9 blir det dokumentären om "mamma till en mördare"
I mrrn ska Niklas börja med sitt efterlängtade truckkort, håll tummarna för han:)

Kramis
(Lånad bild, visst e den underbar!)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback