Resa bokad:)

Publicerat. 2009-11-30 | 21:42:58
God Kväll!!
Sista lediga dagen för mig, dessa 6 dagar gick väldigt fort. Kanske lite för fort om ni frågar mig men men... får se fram emot lördag då jag är ledig igen:)
Idag har vi bara tagit det lugnt, vi sov länge, kanske lite för länge men det var skönt;) Vi åkte ut till Niklas föräldrar för att hämta Luddes koppel som blev kvar där i helgen och då blev vi bjudna på pizza till middag:)

Nu i kväll har vi bara myst i soffan och ätit pannkakor:)
Bebisen har varit vild till och från, de sista nu så har den puffat på ordentligt:) Roligt!
Har sms:at med Linda också och vi sa det att vi måste planera in att ses snart, vi båda går ju hem i januari för att invänta bebis så jag sa det att jag tänkte komma i början på februari så jag gick in och kikade på biljetter på sj.se för att se vad de kostar, och till min förvåning hittade jag resa för 95 samt 105 kr så totalt blev det 200:- tur och retur så jag bokade direkt. Har tittat på biljetter innan och då ligger de betydligt högre i pris. Så den 1 februari åker jag till Eskilstuna och kommer hem den 4:e! Ska bli rolig! Då har vi nog stora magar båda två. Då får vi ta lite kort på oss tillsammans och sen blir det nog mycket tid på stan och fika;) Ikea är redan inbokat:)
När jag bokat mina biljetter gick jag in och kollade på biljetter till Linda runt den 1 mars och då kostade det helt plötsligt mellan 3 & 6 hundra kronor för enkel resa! Helt galet!!!

Hoppas ni haft en bra dag!!

Kramis


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback