Vecka 24...

Publicerat. 2009-11-14 | 21:59:49
*GÄSP*
Åhh va trött jag är, precis fullkommligt slut i kroppen!!
Kom för en stund sedan hem från jobbet, har jobbat 10 timmar idag och det känns i hela kroppen! Har jätte ont i min rygg! Ska skriva klart här sedan ska jag besöka toa för att forsta tänderna och sedan ska jag bara slänga mig i sängen... Ska snart upp igen! Börjar 8.30 i mrrn igen så jag behöver lite sömn! Ska upp igen på måndag morgon men om min kära arbetskompis är frisk på måndag ska jag ta ledigt så det ska komma en tjej och gå bredvid så de klarar sig utan mig! Jag håller alla tummarn jag kan för jag behöver vila känner jag, har blivit lite mycket set sista, har tagit åt mig extra tider och det var kanske lite dumt. Är ett såpss påfrestande jobb så man pallar inte riktigt at tjobba hur mycket som helst!! Tyvärr!
Idag är det lördag vilket för oss innebär veckor byte, det har väl iof ingen missat, men idag går jag in i vecka 24:)
Näst nästa vecka ska vi till BM igen, jag lääängtar dit:) Men en sak e säker, magen den växer nu:) Såå roligt!
Önskar bara att bebisen kan börja sparka snart också, den får mer än gärna sparka till ordentligt, sååå nyfiken på hur det e:) Den kanske redan har gjort det men kanske lite väl försiktigt eftersom att jag inte vet om det:)

Om 8 veckor slutar jag jobba också.... skönt att ha ngt att se fram emot tycker jag:)

Nej nu e det sängen som gäller innan jag somnar med pannan i tangentbordet;)

God Natt!!

PS: 118 dagar kvar till BF :)


Barnet: Vikten har ökat markant på senare tid och barnet väger nu runt 600 gram och är cirka 30 centimeter långt. Barnet ska de resterande veckorna femdubbla sin vikt. Nu utvecklas svettkörtlar, men huden är fortfarande så pass tunn med bara lite fett så det ljumna vattnet är perfekt. Naglar på både fingrar och tår börjar växa ut.




 
Du är på dag 162 av 280. (57,9%).
Du är i vecka 24.
Du har gått 23 fulla veckor och 0 fulla dagar (v23+0).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Beräknat förlossningsdatum Fre 12 mar 2010
Du har 118 dagar kvar till beräknad förlossning.



Kommentarer
♥ Emelie

Vart har du hittat nedräknaren? :) Vill också ha!

2009-11-15 @ 21:12:28
URL: http://bebismamma.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback