Vecka 25 & Bebis saker:)

Publicerat. 2009-11-22 | 14:31:57
Hejsan!
Söndag idag, jag skulle ja jobbat mellan 8.30-17 men jag fick sluta kl 11 idag istället. Skönt, med tanke på att jag jobbat mycket det sista.
När jag kom hem låg Niklas fortfarande i sängen, så jag kröp ner med honom en stund och myste. Han var på jakt fest i går så han var nog lite bakis, eller rättare sagt han var nog bakis;)

I går gick jag in i vecka 25... (24+0)
Bebisen sparkar på, och det är super roligt varje gång man känner det:) En helt otrolig känsla. På tisdag ska vi äntligen till MV igen. Ska bli så kul, denna gången ska de ta fram måttbandet och jag har bett Niklas filma med mobilen när vi ska lyssna på hjärtat:) Kan vara roligt och ha och vem vet, jag kanske lägger in det här sen så ni får höra:)
Idag är det exakt 110 dagar kvar till BF!!
På onsdag ska vi ju till Ullared en sväng och på fredag ska vi åka hem till mina föräldrar, för ngn dag sedan kikade jag i mitt fotoalbum med bilder från när jag föddes, så roligt att titta på och sen kom jag att tänka på om mamma sparat ngt av mina kläder och så, så jag sms:ade och fick till svar att lite finns kvar på vinden! Så pappa, var beredd på att klättra upp på vinden på fredag;)
Försökte ta kort på korten med min kamera men det blev inte så bra, var väl ngt som blev ok, lägger in det här nedan:)

I går handlade jag till Bebisen, satt på jobbet och tittade i ett reklamblad från Ica Maxi, de hade super fina barbapappa kläder till bebis, och Maxi ligger bara ett stenkast ifrån jobbet så på hemvägen i går stannade jag till för att se om de hade kläderna och de hade dom!! :) kunde inte låta bli att köpa!!
I förrgår var jag på BR, då hittade jag en suuuper fin nalle puh till bebisen som ska få sin plats i sängen sen:)
Bilder kommer på de också:)

Hoppas ni får en bra Söndag, det ska vi ha i alla fall!!
Kram!





Body, mössa och haklapp:)
Hon i kassan glömde ta betalt för haklappen, det såg jag på kvittot när jag kom ut i bilen;)


Nallen:)


Lite suddig men här e jag! Direkt efter förlossningen.
51 cm lång och vägde 3570 g :)




Jag i mammas famn:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback