Julmust....

Publicerat. 2009-10-20 | 22:43:52

God Kväll!

Tisdag och klockan är halv 11. Slutade kl 21 idag, åkte förbi statoil innan jag åkte hem för att köpa mjölk och när jag kommer in ser jag att de har julmust!!! Jag och Niklas har tittat efter det på Ica då vi båda tycker det e sååå gott, Niklas är helt galen i det! Och jag kunde inte låta bli så jag köpte en flaska och avnjuter ett kallt glas med must just nu! Inte helt fel;)
Tog en dusch när jag kom hem så nu sitter jag i soffan och myser med massa tända ljus. Väntar på att Niklas ska komma hem.. sen blir det nog sängen! I mrrn e jag ledig!!

Skulle tittat på dagens avsnitt av unga mödrar men de har inte lagt upp dagens program ännu:( Hoppas de kommer snart...

Fick sms av min kära vän Linda förut när jag kom hem, hon och hennes tjejkompis hade bokat bussresa till Ullared den 12:e november men satt som första reserv men nu skickade hon och skrev det att de kom med!! Jag skulle jobbat den dagen men jag ringde Ida, min arbetskamrat och frågade om vi kunde byta en dag den veckan, så jag jobbar tisdagen åt Ida och hon tar min torsdag så jag kan åka ner till Ullared och hälsa på henne, luncha och kika runt lite med henne:) Ska ju dit på fredag också, jag vet.. men hon bor ju i Eskilstuna och är hon så nära som 8 mil så är det klart att man vill ses:)
Hon har ju också en liten bebis i magen så vi kommer nog gå på baby avdelningen och drömma oss bort:) ha ha
Vi ses den 12:e gumman!!! Saknar dig!

Nej nu ska jag se om avsnittet är uppe:)

God Natt!!

 

 


Kommentarer
♥ Pappa

Julmust skall man bara dricka när det är jul eller.......?

2009-10-21 @ 16:12:32

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback