Lördag...

Publicerat. 2009-10-10 | 18:18:53
God Kväll!!

Klockan är strax efter sex och vi kom hem för en liten stund sedan.
Niklas åkte ju till sin pappa idag för att förbereda lite inför älgjakten som börjar på måndag och jag stannade hemma och grejade lite, men efter en stund blev jag rastlös så jag tog bilen ut för att se vad de höll på med, och precis när jag kom var de på väg ut till jaktmarkerna för att ställa dit husvagnarna. Jakten håller ju på i 3 dagar så istället för att åka hem varje dag som faktiskt blir några mil så ska de sova där.
Jag har lovat Niklas att följa med första dagen sen får vi se vad jag känner för de andra dagarna, jag är ledig även på tisdag.
Förra året var det ganska mysigt, när man går upp tidigt för att ta plats i tornet och efter en stund dricker man varm choklad och äter en smörgås. Så i mrrn ska vi sova i en av vagnarna tillsammans med Niklas ena jaktkompis Christian:)

När vi kom tillbaka till Gingri blev vi bjudna på middag, spagetti och köttfärssås mums! :)


I mrrn ska jag iväg och jobba en stund, börjar 8.30 och slutar kl 17.

Idag är det ju lördag vilket för oss innebär att vi går in i en ny vecka, närmare bestämt vecka 19!!
Nu längtar man efter att få känna bebisen sparka, det ska börja så smått i vecka 20 men först föderskor kan känna det ngt senare pga att de inte riktigt vet hur det känns...

Såhär ligger vi till just nu:

Du är på dag 127 av 280. (45,4%).
Du är i vecka 19.
Du har gått 18 fulla veckor och 0 fulla dagar (v18+0).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Fre 12 mar 2010
Du har 153 dagar kvar till beräknad förlossning.

I kväll blir det nog inget mys framför tv:n direkt, det e ju fortboll!! :(

Kram!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback