Ny vecka...

Publicerat. 2009-10-19 | 10:32:45

Måndag och en ny vecka har anlänt!
I morse var det bara att gå upp tidigt då jag hade morgonpasset, nu sitter jag lite här framför datorn och lyssnar på musik! Ska laga lite mat om en stund, idag blir det stekt rödspätta med potatismos!! Mums!
Börjar jobba igen kl 3. Även Niklas börjar jobba då. Just nu är han i skogen!

I går hade jag en riktig fixar dag! Jag var upp tidigt och började tvätta. Hade massa tvätt och jag ville även tvätta sängkläderna och jag lyckades hinna med allt som tur e;) Jag "lånade" dock lite tid på morgonpasset men vad gör det när ingen hade bokat då:)

Niklas var iväg en sväng på förmiddagen för att fixa iordning älgen som de sköt i tisdags, så han kom hem med lite kött, så nu kan man lugnt säga att frysen är full!!

Kl 5 åkte vi iväg mot Niklas bror. Han skulle lämna kött även till honom och sen ville vi ju hälsa på lilla Saga. de växer ju så fort när de e små, hon är redan 1 månad gammal!! Jag fick klämma och känna på henne en bra stund, gick och bar runt på henne då hon inte tycker det e så kul att ligga ensam i babysittern! Till slut somnade hon gott i min famn:) Så mysigt!! Det bara pirrade i hela kroppen när jag hade henne hos mig och jag längtar sååå mycket!! Niklas tyckte också det var mytsigt, han kände på henne, log sött och assisterade mig med kuddar under armarna i soffan och papper att torka kräk med:) I bilen sa även han att han längtar och att det känns så overkligt att man har något så fint inne i magen:)
Pratade ju så klart med Felicia också som är en stor tjej, hon fyller ju 7 i januari!
Passade på att fråga henne vad hon önskar sig i julkapp, tänkte passa på att köpa julklapp till henne och Saga i Ullared på fredag!!! :) Och hon önskade sig något som hette Pet Shop:) Blir nog lite kläder och ngn leksak!!
Tänkte börja så smått med julklappar, har skrivit ner vad jag ska köpa så det känns skönt!
Det svåraste är ju att köpa till mina bröder.... hm!
Angelica ville också att jag skulle kolla på en åkpåse till Saga.
Ska bli riktigt roligt att åka till Ullared:) Sandra, min jobbkompis ville dit och frågade om jag ville göra sällskap:)

Nej nu ska jag nog lägga mig och vila en stund, känner mig inte helt hundra?:(

Kram så länge...


Lilla Saga..


Kommentarer
♥ Lina

hej vännen. jag fixar "grejjen" i morgon - lovar! Skickar den då också.. så kan vi ta betalningen på fredag, det är OK.



kram!

2009-10-19 @ 20:59:24
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback