Testar lyckan...

Publicerat. 2009-10-21 | 13:31:41

God Middag!

Har precis varit inne på några av mina "favorit" bloggar och hamnade till slut hos Lina, hon har lite tävlingar då och då på sin blogg så jag tänkte testa lyckan ännu en gång för att se om man kan vinna....

Denna gången handlar det om mössor och virkade bakverk.


Mössan kommer ifrån Lilla Ru´s!
Visst är de mysiga, är det någon som e nyfiken så gå in på deras hemsida och kika, länk finns här nedan.

LILLA RU`S





I denna tävlingen kan man vinna dessa underbara bakverk som är virkade, visst är de mysiga!
För mer information om tävligen eller bara sugen på att läsa en bra blogg besök LINA:)

Nu håller jag i alla fall tummarna att jag kan vinna ngn av dem:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback