Akassa som Akassa??

Publicerat. 2009-09-24 | 11:50:45
Hejsan!!

Sista arbetsdagen idag innan det blir helg och denna helgen är jag ledig! JIPPIE:)
Börjar kl 14 idag och slutar 21. Niklas jobbar fortfarande natt, och de funkar nog bra tror jag... han däckar direkt i sängen när han kommer hem på morgonen:)
Idag jobbar han sista natten för denna veckan sen får han se vad de blir nästa vecka...
Han vill ju helst vara kvar där eftersom att de ska anställa folk om ngn månad!!

Jag har precis suttit och fixat räkningarna så de bara är att godkänna i morgon! Skönt! Jag vill ha iväg räkningarna direkt, så vet man att de e gjort, jag är super noga med sånt!!

Men jag blev lite fundersam på detta med Akassa, jag är ju med i Kommunal och betalar för tillfället 288:-/månad, så fick jag fram Niklas räkning och han betalar alltså 450:- till Alfakassan!!  Det tycker jag e  ganska stor skillnad!!
Så jag gick in på Unionens hemsida och kikade på vad de har för medlemsavgifter och de ligger på 216:-/månad, det är en skillnad på 234:-!!!! De e mkt pengar!!!
Min faster jobber på unionen och har sagt till oss att Nikals ska byta och nu ska han göra det!! Jag har fullmakt för honom så jag ska ringa de nu innan de stänger!!!
Hm nr 49 i kön... ha ha



Min älskling...


Denna bilden fick jag av Nikals förra helgen när han skjutit:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback