Älskling, ring när du låst dörren....

Publicerat. 2009-09-22 | 23:56:57
För drygt en timma sedan åkte Niklas till jobbet, idag kändes de nog lite bättre för honom eftersom att han sovit lite bättre innan...
När han ska åka är det lagom att gå sista svängen med Ludde så jag gör det med honom, då jag inte tycker om att gå själv så sent. När vi gått en sväng säger vi god natt och hej då. och han e rädd om mig det märks:)
I går när han åkte stannade han och kikade så jag gick in i trapphuset och efter mig kom en kille som såg lite rolig ut då han hade långt skägg och var ganska så stor men jag såg ju ganska snabbt att han jobbade inom hemtjänsten och skulle besöka tanten under oss, men Niklas ringde direkt och frågade om jag var inne för de gick ju en knepig gubbe bakom mig...
Idag sa han gulligt: Älskling, ring mig när du låst dörren....
Jag tycker de e ganska jobbigt att vara ensam, i alla fall såhär på nätterna. Men vem vet, man kanske vänjer sig!

Jag har precis suttit och tittat på reprisen av Idol och norska unga mödrar som sändes i kväll när jag jobbade, nu känner jag dock att jag inte kan hålla uppe ögonen så länge till så nu blir det sängen för mig... ensam!
Ludde känner också av att ngt e annorlunda och husse inte e hemma...
Han låg i sin korg hela natten i natt... skönt iof så han slipper väcka mig när han bökar i sängen, ha ha

God Natt på er...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback