Helgen...

Publicerat. 2009-09-27 | 21:57:29

Hej!

I lördags åkte vi mot stan för att gå runt och kika på höst marknaden, jag blev helt chockad när jag kom dit för det var hur stort som helst med massa roliga knallar!!
Vi kikade runt och det mesta är ju tyvärr skit men lite handlade vi, niklas köpte ngn vilt påse med älg 6 vildsvinskorv och jag köpte mig 2 st såna där godisremmar. De e ju bara så goda och jag har två favoriter som jag brukar köpa o lösvikt, sur jordgubb och sur rabarber:) Har klippt ner de i bitar nu, mums!!
Niklas skulle också köpa sig ett par skor för hans lacoste som han faktiskt köpte samma dag som vi träffades första gången är helt trasiga och är inget vidare snygga längre. Vi gick in på din sko och han hittade ett par direkt som han prövade och de satt perfekt och snygga är dom också, 399:- helt ok pris tycker jag. Jag har också köpt mig ett par höst skorm fick erbjudande från Ellos på 50% så jag har köpt mig ett par Björn Borg som jag bara betalade 300:- ord 599!! Sånt tycker man om! Lägger in bild på skorna sen:)
När vi var klara tog vi oss en fika på Tant Grön, varm choklad och morotskaka för mig och latte & kärleksmums för Niklas:)

Direkt efter stan åkte vi till Niklas föräldrar för hans moster och kusin med barn var och hälsade på, vi fikade, åt lite mat och kikade på gamla kort, det var riktigt trevligt! Min arbetskompis Sandra var på fest i närheten så sms:ade henne och skrev att om hon behövde skjuts så var det bara att ringa, kl 12 ringde hon så vi körde henne och hennes pojkvän samt 2 kompisar till stan när vi ändå åkte hem:)

Idag sov vi tills vi vaknade vilket var ca 10.00. Niklas had skjuttävling idag vilket tyvärr inte gick så bra, jag åkte en sväng till Knalleland men hittade inget direkt, Var mest ute efter en stickad tröja. Har sett en på Gina för ett tag sedan men så klart fanns den inte kvar. Jag köpte mig ett blockljus också på Lagerhaus, då jag gjort iordning ett ljus fat med höst tema idag:) Hade dekoration som jag köpte förra året:)
Jag har också plockat iordning lite här hemma...
Fick hämta Niklas i Gingri ikväll för nu har golfen gett sig, bromsskivan på höger sida gav sig så på onsdag ska vi åka och köpa nya på biltema, brorsan vi kommer och säger hej!!!
Ska också springa in på IKEA och köpa mig värmeljus, både vanliga och med doft!!!

I mrrn måste jag åka ner till tyg affären i Knalleland, ska köpa mig fleecetyg, jag måste ha det så jag kan stoppa ner i BH:n, när det är kallt ute gör det så fruktansvärt ont i brösten. Just nu använder jag mig av raggsockar, ha ha!! Man tar vad man har!!!
Niklas öppnade precis balkongen, jag skriker de e kallt!! Ta på dig raggsockarna då skriver han tillbaka och skrattar, ha ha

Nu ska jag och min älskling mysa i soffan, snart börjar ju Ensam mamma söker, de får man ju bara inte missa:)

Kram på er







Skorna ser visst lite dammiga ut!! ha ha


Min prins:)



Kommentarer
♥ Lina

hej. förlåt att jag inte svarat, men har varit en fullspäckad helg.



Jag kollar på förslag till tavlor i morgon - så mailar jag dig bild på dom sen. För att se om du blir nöjd :)



kram!

2009-09-27 @ 21:59:24
URL: http://ninninusens.blogg.se/
♥ Simon

Snygg-Niklas :P

2009-09-27 @ 22:04:58

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback