Storhandling...

Publicerat. 2009-09-25 | 22:53:38
Hejsan!!

Snart e denna fredagskväll till ända, jag är super trött så jag ligger nog i sängen inom kort...
Idag hade vi planerat att åka och handla, för allt var verkligen slut...
Vi har varit och stor handlat innan men det var ett tag sedan nu och det märktes...
Dyrt blev det men skönt att det e fullt i skåp och så igen!!
Innan vi var och handlade var jag på banken och löste ut min fina check med skattepengarna på, som jag fick för ngn månad sedan men som jag gömde för jag visste att ngn av de kommande månaderna skulle bli tajt med pengar då vi båda varit arbetslösa...:)

Lite lön fick vi från våra jobb, eller ja Niklas fick super bra med tanke på att han bara jobbade 8 dagar i augusti!!

I kväll har vi grejat lite hemma, Niklas blev sugen på öl vilket han brukar bli på fredags kvällar så vi åkte iväg till systemet så han fick köpt sig några, 7 st närmare bestämt ha ha och sen åkte vi och köpte kina mat för att mysa med framför Idol. Det e super gott med kina mat men jag blir så arg när de e så lite sås med, fan de blir ju super torrt med ris till... lådan var ju i stort sett full av kyckling... hm ja ja

I mrrn ska vi åka in till stan, det e höst marknad. Frågade Niklas om vi kunde åka in lite... tycker det e mysigt att åka till stan på lördagar och ta en fika och bara mysa... så har vi alltid gjort i vår familj fast i Lidköping då:)

Idag har jag haft min fina tshirt på mig, en svart v-ringad tshirt med texten BEBIS som är tryckt precis över magen:) roligt, hi hi

Nej nu måste jag gå och lägga mig, ska försöka få med mig Niklas också, är ju några dagar sedan han låg bredvid mig på kvällen och han brukar alltid ligga och smeka mig på ryggen när jag ligger på hans arm, åhh jag älskar det:)

God natt!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback