1 april!

Publicerat. 2010-04-01 | 16:09:01
Jaha då är det April (redan)...
Underbart tycker jag för nu ser man verkligen att de börjar hända saker ute! Snön är snart helt borta, solen skiner och det börjar sticka upp gröna saker ur marken!! Man kan ju inte bli annat än glad när man ser det! Jag fick vår känslor i går när jag snällde ut påskliljor på uteplatsen som jag fick av min kära mamma när hon var här. Hon och min lillebror kom hit på besök i går vilket var jätte roligt! Vi åkte till Knalleland en sväng, kikade i affärer och åt god mat som mamma så klart bjöd på som alltid, hon är gullig min mamma:) Tack! Min kära pappa var inte med denna gången då han jobbade men honom får jag träffa på lördag, och jag tror jag vet ngn som längtar tills dess... Melwin så klart... :) Har man världens bästa mormor och morfar så e de klart man längtar efter dem:)
På lördag ska vi äta påsk middag hos familjen Svensson på kvällen, så vi åker väl mot Kvänum på morgonen. Hade tänkt att jag skulle hinna åka till Skara en sväng också och hälsa på Fia och Christian, de har ju renoverat huset och de vill man ju så klart se. Vi får se hur lördagen blir.

Idag gick jag och Melwin upp ganska tidigt, klockan var väl 8 eller nåt, han fick sig lite mat och sedan blev både jag och han trötta igen så vi kröp ner i sängen och myste och somnade båda två! Melwin trivs mycke på mage, så fort man lägger han på mage så stensomnar han. Jag vågar dock inte ha honom på mage om han inte ligger precis bredvid mig som han gör precis nu! Han e så otroligt söt när han ligger där och sover. Min prins, mitt allt, världens finaste lilla kille som jag älskar så otroligt mycket!!
Niklas fick åka från jobbet lite tidigare idag, de hade de lugnt tydligen! Men han var i stort dett bara hemma och vände, han skulle visst till skogen en sväng. Han kommer väl snart. Då vill jag åka till hans föräldrar och hämta en kratta och sopsäckar, jag vill kratta upp all skit som ligger mellan våra buskar vid uteplatsen. Tänkte de kunde vara bra att göra de nu innan de blir gröna... Sen har vi ett litet land också som e fullt med skit som också ska upp... Före och efter bilder kommer nog;)

Får ju inte glömma berätta om min kära vän Linda. Hon och jag har ju varit gravida samtidigt, nästan precis på dagen. De har bara skiljt 10 dagar. Jag 12 mars och hon 22:a, nu blev de ju inte riktigt så eftersom att Melwin var tvungen att komma ut tidigare och hon gick ju så klart över tiden, så de kommer skilja lite mer än 5 veckor på dem istället men idag skulle hon på kontroll på förlossningen och bara en liten stund senare får jag ett sms där hon skriver att hon ska bli igångsatt idag! Vi sms:ade en stund då hon låg på sitt rum och inväntade sin kära sambo och vad som komma skulle... hon var nervös och de kan man ju lugnt förstå, hon skrev också att hon nästan ångrat sig och precis så tänkte jag också, ha ha man låg ju där och visste på ngt sätt hur j*vla ont man skulle få:) Nu såhär i efterhand är det verkligen värt allt smärta!!:)
Nu har jag inte hört så mycket ifrån henne mer än att hon hade fått gel och inväntade värkar:) Jag vet ju ngn som inte kommer kunna komma till ro, JAG!! men som jag sa till Linda, nu får jag tillbaka av de hon var med om när jag låg inne. Hon visste ju att jag skulle bli igångsatt på måndagen men mig hörde hon inget ifrån för än på tisdagen en gång och sen på natten när jag fått hade jag fått ett sms av henne när jag kom upp på bb så jag sms:ade henne att vi fått en son, klockan var nog 3.30 och det tog nog högst en sekund så fick jag ett svar. Hon hade varit så orolig så nu kommer jag väl vara de samma:) Tänker på dig gumman!! Längtar sååå efter att få höra ifrån dig, shit nu fick jag ett sms......men de var inte från henne:(  Lovar att skriva när hon fått:) Hon har lovat att skicka mms, lägger in bilden här då....
Den 26:e april åker jag och Melwin till Etuna för att hälsa på!!

Hoppas ni får en bra skärtorsdag!!

Kram


Såhär gott ligger min goding i soffan och sover just nu:)


Jag och Linda dec 2007...
Då trodde vi inte att vi skulle bli mammor samtidigt... :)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback