21 augusti åker vi!!! :)

Publicerat. 2010-04-04 | 20:37:58

TILL TURKIET!! :)

Sedan jag träffade Niklas har Niklas pappa pratat om att när han fyller 60 år ska han bjuda hela familjen på en resa, och hela tiden har han väl nämnt Turkiet och ända sedan dess har han och Niklas mamma sparat mynt, och 20 samt 50 kr sedlar till resan...
I år fyller han 60 och planera var ju att vi skulle åka! Idag var vi och åt middag hos Niklas bror och då gick vi ut på nätet och kikade lite på hotell i Marmaris...
Vi blev sugna på att boka resan och datum hade vi redan bestämt så jag ringde Apollo och gjorde en bokning!!! Så den 21 augusti åker vi, 6 vuxna och tre barn till Marmaris Turket!! :) Underbart!
Resan gick på ca 31000 för oss alla och vi sa när vi var på väg hemåt att nu måste vi ju bara räkna alla sparade pengar för att se hur mycket de lyckats samla ihop:) Så jag och Niklas mamma letade fram alla pengar och satte igång med att räkna och vi höll på ett bra tag!! Och ja mycket pengar vart det, och de har lyckats samla ihop pengar så de täcker resan på 31000, med en marginal på +500:-!! Bra gjort tycker jag!!

Nu är det para pass till Niklas och Melwin som saknas så de får fi fixa lite längre fram så de e klart!! :)

Hit ska vi åka:






Lägenhetshotellet Candan, Marmaris Turkiet!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback