Älskar dammsugaren!!!

Publicerat. 2010-04-22 | 11:19:28
Ja hur man nu kan älska den kan man ju undra. Men Melwin har ju kommit in i ngn form av skrik period och då är det nästan skrik från morgon till kväll! Ngn stund emellan skrattar han och pratar men som sagt i stort sett skrik konstant, och de gör ju att man inte kan gå runt och bära på han hela dagarna. Man har ju lite annat att göra också:) Så då sätter man på min nya bästa vän, dammsugaren!! Han tystnar direkt, antingen ligger han och spanar och ser hel nöjd ut eller så sten somnar han precis som han gjort nu i sin babysitter:) Han e sååå söt min lilla plutt!

I morse startade jag dagen med en promenad, tog en runda som jag inte gått innan och de tog ca 1 timma! Perfekt, så den rundan ska jag försöka få in varje morgon!! Var underbart att komma ut, Melwin stortrivs i vagnen, somnar han inte så ligger han nöjt och tittar. Han spanar väl in mig och tycker jag e hel knäpp, har en mamma som flåsar som jag vet inte vad:) ha ha
Nej jag måste komma igång nu, vågen visar alldeles för mycket även om de minskat ordentligt sen Melwin kom men fortfarande är jag inte nere på inskrivningsvikten och för den delen är det inte de jag vill väga heller så...
Har ju en morot, åker ju till Turkiet 21 augusti och då ska jag INTE se ut såhär i alla fall...
Nej nu är de GI som gäller till 100% och på måndag åker jag till min älskade vän Linda och hon är bäst på att ge inspiration!! De har hon lyckats med innan i alla fall;) Och hon har ju lite att gå ner också sen hon fick Tindra så vi kämpar ihop...

Idag skulle jag jobbat, men de blev av ngn anledning inställt... Niklas skulle varit hemma och tagit hand om Melwin och eftersom att de blev ändrat så hastigt här på morgonen så passade han på att åka hem till sin pappa och hjälpa honom ed veden, jag ska göra mig iordning och än en gång stoppa ner Melwin i vagnen för att gå de 4 km som de e till svärföräldrarna:) Hoppas jag inte tar dö på mig själv;) ha ha Sen har de av ngn anledning blivit roligare att gå ut, de kan nog bero på den nya vagnen;) Såååå roligt och enkelt att köra den!! Älskar den verkligen!!

Hoppas Ni får en bra dag, de ska vi ha i alla fall:)

Kram


Sover gott med dammsugaren på;)


Farfar hade fått en Elfsborgs ost, och de ville han så klart ha på bild tillsammans med nappen:)


Sötisen i en ny fleece tröja:)


Vagnen bäddat med bäddsetet som jag sytt själv;)


Kommentarer
♥ Mormor

Var sitter Melwinskylten???

2010-04-22 @ 14:16:15
♥ Anonym

gå med i matdagboken.se - sjukt bra sida!

2010-04-22 @ 14:44:32

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback