Glad Påsk!!

Publicerat. 2010-04-03 | 14:39:49

Jaha då var det påskafton..
I går kväll styrde vi bilen mot Kvänum för att fira den där.
I förmiddags åkte jag Niklas och Melwin till Skara för att kika på familjen Hansson/magnussons hus. De har ju renoverat sen jag var där sist så jag var nyfiken på hur det blivit. Sedan åkte vi in till Skara för att Sol skulle gå med i påsk paraden, medan hon och hennes mamma Sofia gjorde de så gick vi med hennes sambo Christian till Ica för att inhandla ett påskägg till Sol. När de var klart var paraden slut så vi mötte upp Fia och Sol igen för att ta en fika. Det var som alltid lika roligt att träffa dem igen.
På hemvägen svängde vi förbi familjen Johansson o Vinköl för att visa upp lilla Melwin, de skickade så fina kläder till honom på posten, tyvärr var bara Harriet hemma men hon blev jätte glad att vi kom förbi.
Ni sitter jag här vid datorn, Niklas umgås med min lillebror och Melwin ligger på morfars mage och sover:)
Jag hade tänk att jag skulle ta mig en power nap också men får se om de hinns med.
Klockan sex ska vi vara hos familjen Svensson i Lidköping.

Jooo... i går fick min kära vän Linda en liten bebis. Det blev en Tindra.
Sov dåligt natten mellan torsdag och fredag för jag visste ju att hon var inne för igångsättning. I går förmiddags skrev hennes pappa att "de blev en flicka" så jag var tvungen att ringa och prata med dom. Lindas styv mamma svarade och vi grät i kapp;) ha ha och mycket riktigt så hade de fått en liten dotter på förmiddagen. Senare sen på em skickade Linda sms och skrev att de mådde bra, hade lite sms kontakt under kvällen i går, och idag ringde hon:) Såklart har jag fått mms också och lilla Tindra e såååå söt!!
Grattis än en gång gumman!! Nu längtar jag ännu mer tills vi ses...

Hoppas Ni får en bra Påsk!!
De ska i alla fall vi ha...

Kram




Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback