Ny barnvagn:)

Publicerat. 2010-04-20 | 23:31:32
Har varit sugen på en annan barnvagn ett tag!! Funderat och funderat lite...
Har trivts med den vagnen vi haft, har varit super bra men den är lite stor och otymplig! Jobbig att få in i bilen. Lyckas smutsa ner mig varje gång och de e inte kul...
I förrgår åkte jag och Melwin iväg till babyproffsen en sväng för att kika lite, hittade en som jag tyckte om, en vagn som de hade på erbjudande nu:) Liggdel och sittdel!!
Klämde och kände lite och fastnade direkt.
Åkte hem och la ut den vagnen vi hade på Blocket, får jag sålt den köper jag den nya:) Ringde folk nästan direkt och nu är den såld:) Fick samma pris för den som jag köpte den för, inte helt fel;) Förlorade inte en krona och nu har jag en ny vagn:)
Super roligt!!! :) Bäddade vagnen med de nya bäddsetet jag själv sytt... med barbapapa på, de blev jätte fint!!

Denna vagnen har vi köpt:)

I mrrn blir det premiär tur;)





Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback