Påsken är över...

Publicerat. 2010-04-05 | 22:52:10

God Kväll!!

Då var påsken över, vi har haft det bra! I fredags åkte vi till mina föräldrar och sov över till lördagen! På förmiddagen åkte vi till Skara för att hälsa på Fia, Christian och Sol. Det var påskparad så vi tillbringade förmiddagen ute i det fina vårvädret och tog en fika:) På kvällen var det dags för påsk middag hos familjen Svensson.
I går var vi hos Niklas bror och åt middag och på kvällen blev det våfflor hos Nikals föräldrar:)

Undra om min prins äntligen har kommit till ro för att sova?!
Han vill inte alls sova på kvällarna, på dagarna gör han det dock. Fick tips i kväll om att ge han lite mer mat än vad han brukar äta normalt, han åt kl 20 och fick mat kl 22 igen. Jag bäddade ner honom, han låg och pratade lite och efter en stund gick jag och tittade till honom och precis när jag kom fram till vaggan så lägger han världens fis, vilket jag gissade på resulterade i bajs, och mycket riktigt var det de. Smart kille, när man inte vill ligga i sin vagga och sova så bajsar man för då måste ju mamma ta upp mig igen;) Men jag bäddade allt ner han igen efter blöjbytet och nu tror jag att han sover, de e tyst i alla fall:)

Niklas kom precis hem, han har varit och fiskat i gbg med sin kompis idag. Han har varit borta hela dagen och kom faktiskt hem med en liten öring som han stolt visade upp:) Han ska väl ta en dusch nu och sedan hoppas jag på lite mys i soffan framför resten av Falk filmen innan sängen kallar, Niklas ska ju jobba i mrrn.

Jag och Melwin har haft en bra dag ensamma. På eftermiddagen åkte vi med Melwins farmor till stan och kikade 

BELLINO babygym

lite. Hon bjöd på middag och köpte ett babygym till Melwin:) Han har testat det, han tog sig en liten middagslur där men han får inte ha de i fred tyvärr. Ludde tror att de e en ny hundkorg till honom, så han har lagt sig där men jag har varit hård och sagt till honom ordentligt att han inte får ligga där, får se om han fattar det. För där får han absolut inte ligga och håra ner!!!

I veckan blir det lugnt, på onsdag har vi bara BVC inplanerat!
På lördag kommer mina kusiner och faster på besök från Stockholm för att hälsa på Melwin, de ska bli roligt! På söndag ska vi åka till Kinnekullegåren och äta med min mormor och morfar som fyllt 75 resp. 85 år:)

Han sover nog min lilla Skruttis, ska ge Niklas titta till honom innan han hoppar in i duschen!!

Hoppas Ni haft en bra påsk!!
Kram



Min mamma tog kort på oss på påskafton:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback