Ett riktigt fynd!

Publicerat. 2010-08-04 | 12:58:22
Melwin växer och växer och vi började fundera på nästa bilstol till honom för ett tag sedan!
Att köpa en ny kände vi inte alls för, känns som om man bara lägger ut massa pengar i onödan när man kan hitta fina begagnade på blocket. Niklas är inte sådär jätte insatt i bilstolar men jag tycker att Akta Graco är bra då vi har de babyskyddet (som vi för övrigt också köpte på blocket) så jag ville fortsätta med de märket, har kikat på blocket ett tag och de har legat i pris runt 800-1200 kr. Helt okej pris har jag tyckt då de kostar endel nya. Men så har de inte funnits ngn i närheten direkt. Men i förrgår satt jag och kikade sent på kvällen för jag kunde inte sova och då hade en tjej i Jönköping precis lagt ut en sån bilstol till försäljning, för 200 kr!!!! Jag mailade henne direkt och skrev att jag var super intresserad och att jag ringer i mrrn bitti, så halv nio ringde jag och den fanns kvar. Jag och Melwin gjorde oss iordning och åkte iväg, 16 mil dock att köra tur och retur men helt värt de för de priset, såg ju bild på stolen som såg super fin ut men tankarna kommer ju ändå, varför så billig? Trasig? Men de räckte att jag kom fram till området de bodde i så förstod jag att nja den e nog fin och de var den ju, jag slog till direkt och var suuuper nöjd hela vägen hem. Slängde in alla överdrag i tvättmaskinen för att få den ännu finare och i går kväll plockade jag ihop den igen. I morse fick Melwin testa och han verkar tycka om den, nu ser han ju lite mer i jämfärelse med babyskyddet. Så de e kanske läge att ställa undan babyskyddet och sätta i denna stolen:)
Babyskyddet får bo i förrådet tills nästa bebis kommer, hi hi :)

Såhär nöjd var Melwin.. sötis!




Här är han 5 månader gammal, lite skillnad i jämförelse med detta kort, bara 3 dagar gammal och han försvinner i babyskyddet:)





Och här är jag, 8 månader gammal i mitt babyskydd:)


Kommentarer
♥ Anonym

Vilken fin blogg du har:-)

2010-08-04 @ 18:56:44
URL: http://zemren.blogg.se/
♥ Linda o Tindratjejen!

Herreguuuud! Såg babyskydden ut så när vi var små?!?!?! GAAAAAH!

2010-08-05 @ 16:29:41
URL: http://ninnizliv.blogg.se/
♥ Pappa/morfar

Lovesaet hette bilbarnstolen. Var det säkraste som fanns i mitten på -80 talet, fick man låna på BVC gratis. Emelie hade på gränsen till skavsår i baken för när hon inte kunde sova pga kolik satte vi henne i nämda stol och tog en sväng i bilen och hon somnade som en stock.

2010-08-06 @ 11:55:56

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback