Hej på er! Har precis lagt mig i sängen ...

Publicerat. 2010-08-26 | 18:05:58

Hej på er! Har precis lagt mig i sängen för att vila en stund innan vi ska ge oss ut för att äta, vi ska även hämta porträtten på Melwin och hans två kusiner som farmor och farfar beställt av en konstnär. Ska bli roligt att se hur Melwins blev. Jag hoppas på att hitta de skor jag vill ha också:) idag har vi spenderat mycke tid på marknaden och jag blev riktigt bra på att pruta de sista så turkarna blev förbannade;) ha ha. Melwin fick två tshirts, en nalle puh handduk, presenter till grannarna är klara och Melwin har köpt present till mormor och morfar och födelsedagspresent till morfar som fyller nästa vecka:) niklas var ju på återbesök idag hos läkaren och allt såg fint ut, stygnen får han ringa om hemma sen. Blir till att kontakta vårt försäkringsbolag också, jerry, min svärfar har varit riktigt förbannad över detta så han har varit i kontakt med apollo som i sin tur kontaktat hotellet vi bor på som gått med på att betala vår självrisk på 1500 så de känns skönt:) Nej nu ska jag vila ögonen lite. Kram


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback