Melwins dop 2010-06-06

Publicerat. 2010-08-08 | 00:09:45

Två månader sedan Melwin döptes, och inga kort har jag lagt in.
Niklas kusin hade ju vår kamera men han tog inga höjdar bilder, inte mamma heller då hennes bara blev suddiga men som tur va hade min mosters gubbe med sig sin systemkamera så han tog lite bilder. Några vill man ju ha, så här kommer några!


Söt i dopklänningen som även jag och mina 2 bröder är döpta i.




Gud Far Simon tänder dopljuset när prästen döper Melwin Niklas Forsberg


och en glad skit var han under hela dopet!! Han skrek ingenting, duktig kille:)




Myser med bästa morfar...
Stolta föräldrar och gudfar!


Men de e jobbigt att döpas också, stensomnade i Simons famn och vaknade först när alla gäster åkt hem, ha ha.


Dukningen som mamma kämpade med, fint skulle de ju vara:)


Finklädd med skjortbody och fluga!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback