År 2010 börjar lida mot sitt slut och komm...

Publicerat. 2010-12-31 | 16:24:50

År 2010 börjar lida mot sitt slut och kommer vara ett av de åren som jag kommer minnas allra mest! Kanske inte så konstigt eftersom jag och Niklas den 24 februari 2010 fick vår underbara son Melwin. Det var en omtumlande början med kolik och förlossningsdepression men när vår blev sommar började de bli bättre. Melwin vände från att ha varit en skrikunge till en glad och pigg liten kille! Tiden har gått fort och under dessa 10 månader som Melwin funnits i våra liv har det hänt mycket. Första leendet, första skrattet, första jollret. En dag kunde han helt plötsligt sitta på sin lekfilt och sen har de gått undan! Nu kryper han och går runt med min gammla gåvagn! Han är en underbar liten kille som alltid är glad och vi älskar honom så otroligt mkt! Han är vårt allt! Gott nytt till er som läser mig blogg! I morgon börjar ett nytt liv, siffrorna på vågen visar på tok för mycket och kylskåpet är iordning och fyllt med massa nyttigheter som förhoppningsvis ska göra att kilona försvinner!! Kram Emelie


Kommentarer
♥ Anonym

Lycka till med din viktnedgång Emelie! Jag ska oxå köra ett race för man ser inte ut som man vill i kroppen riktigt :( Gott Nytt år! Kram Emma

2011-01-02 @ 15:53:46

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback