Mammas goding!

Publicerat. 2010-12-19 | 20:15:36
Min lilla kille bara växer och växer!!!
Varje dag händer de ngt nytt och nu kan man lugnt säga att han är helvild!! Han ska ha tag på allt han ser! :)
Kryper, sätter sig upp och drar sig upp med hjälp av händerna och står vid soffbordet, soffan eller tvbänken!
Står han vid soffan och håller sig i sträcker han sin lilla hand mot soffbordet och försiktigt byter han plats och han blir så stolt när han fixar det. Han tittar på oss och ler:)
Älskade unge!

Om bara några dagar får han vara med om sin första julafton och tro mig, snörena på paketen kommer vara roligast. Han har redan här visat tecken på de genom att dra och dregla ner snören på paketen:)

Här kommer lite kort från dagen:


Ställer sig mot bordet...


Glad kille visar sina söta små tänder:)


Sträcker sin lilla hand...







Glad kille igen:)


har börjat räcka ut sin lilla tunga....


Och så är de ju detta med dammsugaren! När han var mellan 1 & 3 månader var ju den vår och hans bästa vän. I och med att han hade kolik så var dammsugaren vår räddning MÅNGA gånger. Stratade vi den vid hans säng så somnade han. Annars gjorde han inte de! Men nu, så fort jag sätter på den så blir han jätte ledsen! Skulle dammsuga under granen idag och han satt stelt och tittade på mig och dammsugaren och när ja stängde av den blev han jätte ledsen!! Stackarn...




Försökte få med Melwin på bild framför granen, men inte det lättaste att få med honom på bild längre;) Han ska ju krypa runt och gärna få tag på de mamma har i handen:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback