Exakt en månad kvar till beräknad förlossning idag:)

Publicerat. 2010-02-12 | 16:59:36
Hejsan!!
Fredag idag, uch jag har knappt ordning på vad det e för dagar längre, blir lätt så när man är hemma.
I går kom jag ju hem från förlossningen, tog en välbehövlig dusch och sedan hade vi bara en riktig myskväll!
Vi åt lax och pressad potatis som jag längtat sååå efter, tog en lååång dusch ihop och sedan tittade vi på två filmer som vi hyrde på hemvägen, eller ja de var väl jag som valde. Prinsessa och Allt föt min syster. Prinsessa var sådär men den andra var riktigt gripande och ja jag grät några gånger:) hi hi

Efter en dålig natt med sömn på förlossningen och nätterna innan så har jag sovit så underbart gott i natt!! Vi la väl oss vid halv ett och jag vaknade inte för än klockan ringde kl 8.00 när det var dags för mig att starta med min lilla uronsamling;) gick och la mig igen och somnade om till halv 12.
Lycklig när jag vaknade men Niklas var mindre glad som varit uppe flera gånger i natt och gjort annat pga mina kraftiga snarkningar och tok vändningar i sängen men som han sa, bättre att jag får sova ordentligt som behöver det, tack hjärtat:)
Medan jag låg kvar i sängen och njöt av en livlig bebis i magen så tog Niklas fram frukost till mig!! Så det var bara att gå upp och äta... hi hi Lite ompysslad ska man bli. Blev ännu gladare när jag hämtade posten vid dörren, idag fick vi ett jätte fint Alla hjärtans dag kort av mina föräldrar och lillebror, tack!!
Annars har det varit en lugn dag här idag!
Om en stund ska vi åka till Niklas mamma och pappa och äta kvällis. Wok tror jag det skulle bli. Får inte glömma min nya vän "dunken" bara;)

Idag är det ju 12 februari vilket betyder en månad kvar till beräknad förlossning! 28 dagar om man ska vara exakt;) Det var ju i alla fall de man såg fram emot innan men nu vet vi ju inte riktigt hur det går, vi kan ju lika gärna redan ha bebis då. Det återstår ju och se. Och mellan alla dessa dagar så fyller ju både jag och Niklas år, så de ska bli intressant:)
Allt e i alla fall fixat inför bebisens ankomst, vagnen är bäddad och klar, kläderna tvättade, skötbordet på plats med allt det som behövs. Bara sängen som saknas till lilla bebis, men den dyker nog upp inom en snar framtid;)

Här kommer lite bilder...



Min älskling när han flyttstädade:)


Mina prinsar myser...


Jag & Linda när jag var i Etuna. Hon i v33+1 och jag 34+4
Jag var hur svullen som helst när korten togs, uch!




Mina ngt svullna fötter...


Och handen...


Kommentarer
♥ Lina

Hej!! Åh gud bara en månad kvar?? Spännande!!



Såklart hjälper jag dig gärna, är det en sån tavla du beställde innan? Jag har tyvär bara A4 fotopapper så större än så kan jag tyvär inte göra.



Men skicka gärna mått och vad du vill att det ska stå, så ska jag försöka göra det snarast. Kram!

2010-02-15 @ 14:29:42
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback