Nytt jobb...

Publicerat. 2010-02-17 | 12:55:34
Hej!
Då var det Onsdag..
Som vanligt sover vi alldeles för länge, fast de e klart jag sover ju så dåligt på nätterna. Sover säkert inte mer än halva, det ska kissas, snytas, vändas och hitta en bra ställning.
Jag längtar såå efter att få sova på magen!! Och inte minst ha ett litet knyte mellan mig och Niklas som man bara kommer ligga och beundra:) Mysigt!

I går var vi hos familjen Glyckberg en sväng, de fick ju lilla Simon 2 december. Han e så otroligt gullig! I går satt jag en bra stund med honom på golvet när han låg på sitt babygym! Sötis. Fick en bild på honom när han hade kläderna han fick av oss för första gången, lägger in de här under. Den 28:e ska vi ju på hans barndop, Niklas ska vara fadder:)

I mrrn blir det ingen sovmorgon däremot.
Niklas ska äntligen börja och jobba!!! Klockan 9 börjar han i mrrn, antar att de ska skriva papper och lite sånt och sen får han väl tiderna i mrrn hur han ska jobba framöver. Men det e i alla fall tvåskift!
Han är lite nervös över hur det ska bli när det e dags för bebisen att komma, de har mobil förbud på de jobbet men Niklas har fått OK att ha mobilen på så klart men han ska be att få ett fast nummer jag kan ringa om det behövs, kan ju vara så att han inte hör eller känner mobilen och då kommer jag få panik;) Det löser sig nog!
Jag ska åka ungefär samtidigt som Niklas i mrrn, ska ju besöka special mödravården. Får se vad som händer och sker där.
När jag kommer hem tänkte jag tvätta de sista bebis kläderna vi har, jag började ju lite smått för ett tag sedan men har några få plagg kvar.

Idag ska vi inte göra så mkt, vi ska nog åka till svärfar en sväng. Han jobbar på brandstationen idag och bilarna behöver tvättas;) Niklas ska laga älgbiffar med potatis och brunsås också, mums!
Ha en bra dag!

Kram


Jag med lilla Zimon på nyår:)


Zimon..
Dessa kläder fick han av oss:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback