69 dagar...

Publicerat. 2010-01-03 | 00:10:49
Lördag idag vilket betyder veckobyte!!
Idag går jag in i vecka 31!
Det betyder att det bara är 69 dagar kvar till beräknad förlossning! Magen växer och blir allt hårdare och naveln börjar "krypa ur"
Bebisen rör sig mycket vilket är underbart, vissa dagar mer än andra! :)
Bäst sparkar den när jag lägger mig ner och lägger mina händer på magen...
Längtar tills nästa besök på MV vilker är den 13:e och den 11:e är det dags för föräldrakurs på mödravården:) Det ska bli sååå roligt!


Du är på dag 211 av 280. (75,4%).
 
Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 0 fulla dagar (v30+0).
Beräknat förlossningsdatum Fre 12 mar 2010
Du har 69 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback