I mrrn är dagen D...

Publicerat. 2010-01-14 | 23:58:12

Hej!!!

I mrrn kl 10 ska vi vara i lägenheten!! Äntligen!!

Idag har jag varit i stan och lunchat med min vän Ida, vi sågs på Tant Grön:)
Jag mumsade en bakad potatis med skagenröra, mums!
När jag kom hem bestämde jag och Niklas oss för att åka och hälsa på familjen Glyckberg (som vi firade nyår med) Inte så jätte kul att vara här hemma i röran, vi åkte förbi coop för att köpa en ny duschslang till denna lägenheten, vi bytte ju när vi flyttade in och den gamla e trasig så vi hittade ngn billig variant som Nikals nu satt upp. Den vi hade satt upp ville vi ha med oss:)
Vi köpte med oss semlor som vi fikade med hos Tony o Madde.

Nu har vi förresten hittat ett skötbord, på blocket. I göteborg så vi ska be Niklas jakt kompis Christian hämta det åt oss:) Blev faktiskt ett likadant som Tony och Madde har och de e super nöjda, de köpte också sitt på blocket men för 200:- mer än vad vi ska betala, hi hi!
Bild kommer här, de kommer från babyproffsen. Köpa några förvaringslådor sedan och ställa på översta hyllan att ha blöjor och annat i, sen rekomenderade Madde att ha badbaljan under så blir man av med den;)



Nej nu blir det sängen, nycklar och tapetsering i mrrn!!! JIPPIE!!!


Detta ska vi köpa:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback