Lunch på stan...

Publicerat. 2010-01-10 | 18:39:42
God Kväll...

Idag har jag träffat mina kära arbetskamrater på stan , vi bestämde att vi skulle ses och luncha, ingen lyx lunch dock men Mc Donalds funkar helt ok;) Och det var väldigt trevlig och roligt att få träffa dom, de e huvudsaken!
Vi satt en bra stund och bara pratade om allt möjlig, jobb, privatliv och nöjen.
När vi ätit klart gick vi en sväng till Åhlens och kikade... Hittade supersöta krokar till bebisen men jag tyckte att 29kr/st för en plast krog med sugpropp var lite väl mycket, hm Åhlens är bra på att ta ut sina priser!!
En av arnetskompisarna skulle kika på lägenhet idag kl 17.30 så jag frågade om jag fick hänga på och de fick jag, så jag kom precis hem därifrån! Super mysig lägenhet, så Ida var riktiogt ivrig nu och ville verkligen ha den:) De kör tydligen först till kvarn på de borstadsföretaget och de var först så lägenheten är nog deras:)

Tänkte steka mig några pannkakor strax, Ludde har precis ätit och håller just nu på och kämpar med ett märgben så han har att göra en stund. Niklas åkte precis till skogen för att vaka räv, skönt då man behöver vara för sig själv emellanåt. Har blivit lite väl mycket tid tillsammans det sista nu med tanke på att jag är hemma och han är arbetslös så både jag och han längtar tills han ska börja jobba så man får vara ifrån varann... just nu går vi bara på varandra och vi båda längtar efter att få nyckeln till lägenheten så vi kan börja greja med den... får väl se vad de säger i mrrn när jag ringder till dem.

Tänkte jag skulle hinna med att titta på en film strax också, vi hyrde tre stycken i går kväll men tittade bara på 2, baksmällan och American Pie "The book of Love" vilket för övrigt var två super bra filmer.. Det fick bli mys med godis och film i går istället för restaurang då Lina inte mådde så bra i går men vi får ta "oliven" en annan dag:)
Så nu ska jag se " Min stora feta grekiska semester" den valde jag och Niklas var kanske inte så sugen på den;) hi hi
Sen kl 20.30, äntligen ska i alla fall jag bänka mig i soffan och titta på " I en annan del av Köping" De e ju bara för underbara! Roligt att de gör en säsong till! Och efter dessa program kommer jag nog ännu mer vilja jobba på ett gruppboende efter mammaledigheten!! :) Finns flera i Fristad som jag kommer kontakta sen:)

Ngn mer som ska se "Köping" ?

I mrrn börjar ju en ny säsong av "Familjen annorlunda" De ska jag också se!!! :)

ha en bra söndag!!

Kram

Kommentarer
♥ Anonym

Grattis till er lille "gubbe".

Pratade med en stolt mormor i telefonen och hon berättade om hela förloppet. Det verkade jobbigt. Skönt att det är över eller????

Som du, Emelie, kanske vet så ska ju Anders o jag bli farföräldrar. Låter gammalt va´....

Hoppas nu att allt är bra med er och många kramar // Linnéa

2010-03-02 @ 15:36:53

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback