Nya kläder...

Publicerat. 2010-01-08 | 18:29:59
Fredag, nu får man verkligen tänka efter vad det är för dag när man är hemma. Man är verkligen helt borta när det gäller de.
Idag sov vi kanske lite fööör länge, men jag är glad att jag fått sova, var dock uppe två gången på toa i natt! I går bar ju Niklas ut sängmadrasserna i tv rummet och skruvade ner sängramen för att bara ha sovrummet att ställa in lådor i så just nu är det ett "flytt rum"
Är inte speciellt fint här hemma just nu men vad ska man göra liksom?!
När vi kommit upp åkte vi iväg till tippen med två sopsäckar, och sedan förbi Ica för att hämta bananlådor att packa i. Har inte så mycket kvar att packa men fler lådor behövs... Jag packar lite smått då och då men både ryggen och foglossningen säger ifrån ganska snabbt. När lådorna är packade får Niklas flytta dem för jag vill helst inte lyfta.
Sedan var jag och hämtade ut mitt efterlängtade paket på posten från H&M men mina mamma kläder i:)
Äntligen har jag fått ett par nya svarta byxor, de svarta legginsen var toppen och så även tunikorna. Men jeans legginsen var inget att ha, uch jag gillade dem inte!
Så nu sitter jag här med mina nya leggins och en grön tunika.
I kväll blir det lugnt här, ska väl laga lite god mat och sen ska i alla fall jag titta på Let´s Dance.
Innan dess så funderar jag på om jag ska olja in hatt & skohylla:)

I mrrn är det vecko byte... :)
Och på måndag ska vi på föräldragrupp och på onsdag BM!! Längtar :)

Ha en bra fredag.. KRAM!





Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback