Tisdag.. en del att göra!

Publicerat. 2010-01-12 | 10:33:24
God Morgon!
Idag var i alla fall jag uppe med tuppen;)
Ställde klockan på 8 för att kila ner till tvättstugan och slänga in alla överdrag till soffan!!
Skönt att ha de rena och fina när vi flyttat!! Smidigt att man kan tvätta dem också, blir ju lätt fläckar och sånt på soffan!! Så om en liten stund ska jag gå ner och hänga upp det sista. Sen ska jag slänga in Luddes sängar, de behöver verkligen tvättas, även hans filtar. Samma där, skönt att ha det rent och fint:)
I eftermiddag ska vi åka till coop och köpa några tapet rullar. Vet ju inte exakt hur mycke vi behöver men vi köper några rullar och sen får man ju alltid lämna tillbaka dem om de skulle bli för många:)
Efter besiktningen på fredag kl 10 ska Niklas pappa sätta igång. Inte säkert att han blir klar på fredag men då fortsätter vi på lördag. I går bokade vi en kärra tills på söndag, för då går flyttlasset!! Längtar!!

I går var vi ju på föräldrakurs eller vad de nu kallar det, var väl ca 10 par som var där, dock var det inte så många i vår ålder just i går men de kanske kommer nästa vecka... i går handlade det om förlossning..

Jätte intressant och man fick massa bra info och vi fick se bilder från förlossningen då man inte längre får göra besök där innan...
Sen fick vi också se en film om förlossning, två par som skulle få sitt första barn. Var jätte kul att se det också men det väckte ju verkligen nya känslor hos en!! Nu börjar jag faktiskt bli lite rädd inför förlossningen. Massa tankar som flyger runt...
När vi var klara kl 17 åkte vi till Rusta och köpte fondtapeten, och gick även in på Willys en sväng för att köpa bröd (när ska man få för sig att baka själv) och när jag skulle betala ringde svärfar och frågade om vi var sugna på pizza, vi skulle ju dit och hämta Ludde så vi köpte med oss mat som han sedan bjöd oss på:) Tusen tack;) Blev ju ingen pizza för mig utan en salladsrulle, älskar!!!
Vi blev kvar där en stund och kikade på Familjen annorlunda samt spårlöst. När vi kollade på familjerna satt Niklas mest och suckade, och se flera gånger att nej 2 barn räcker;) ha ha

Oj nu ringde klockan, måste gå ner till tvättstugan!

Tillbaka, nu är alla överdrag rena och hänger nu i torkrummet:)
Luddes ena säng ligger nu i maskinen!

Ska fixa lite på balkongen nu! Ska försöka få loss ljusslingan som sitter där ute under all snö:/ Får väl se hur det går.
Ha en bra dag! Kram från mig!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback