Camping är underbart! Jag tycker de e så...

Publicerat. 2010-07-14 | 21:08:09

Camping är underbart! Jag tycker de e så mysigt! Avslappnande och rogivande. Man träffar nya människor och man tar det lugnt, har nog inte tittat på klockan många gånger idag. Vet själv när man tar liten och var ute med familjen och campa, man träffade massa nya kompisar och under åren samlade jag på mig många brev vänner:) niklas älskar också campinglivet, om man bortser från tält;) så vi kommer absolut fortsätta med det när Melwin växer upp, han ska också få uppleva detta:) massa lek och bus. Och säkert någon pantburk som han köper godis för:) mys! Han ligger för övrigt gott i sin vagn och sover nu. Min lilla prins. Världens bästa bebis:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback