Hemma efter en toppen dag på Liseberg!!

Publicerat. 2010-06-22 | 00:01:35
Jaha då var jag och Melwin hemma igen! Vi har haft en underbar dag tillsammans med Linda, Tindra, Lindas kille Daniel och hans mamma samt syster.
Vi hade åkband allihop och åkte massor. Gud va kul vi haft, roligast var nog när vi hade åkt flume riden, fy fan va blöta vi var, jag satt längst fram och fick världens våg över mig! Kunde vrida ur mitt linne, tur att de var bra väder. De tar ju kort när man åker och Daniel köpte ett, Linda tog kort på de och la ut på sin blogg så jag lånade de lite, ni måste bara få se, Linda gör världens skönaste min, eller som hon själv sa det, nära döden upplevelse!! :)

Nu ska jag göra mig klar för sängen, är trött men allt har gått toppen. Melwin e så snäll när man är iväg med honom! Han är för det mesta nöjd, sover, äter, vill sitta upp lite i vagnen och bäras på lite:) Underbara unge!!

God Natt!!

Här kommer bilden;)



Ha ha ha så bra bild!!!
Daniel längst bak, Linda i turkost, Daniels syster Emelie och jag längst fram:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback