I kväll har jag suttit och grejat med Melw...

Publicerat. 2010-06-06 | 23:39:38

dsc02191 (MMS)

I kväll har jag suttit och grejat med Melwins nya fina bok han fick av sin mormor och morfar i dop present, "mina första år" jätte roligt att skriva då jag vet att det är roligt att läsa sen, jag har en precis likadan bok som jag älskar att kika i:) Melwin har ju döpts idag och allt gick jätte bra. Han skrek som en tok precis innan men efter lite mat och ny blöja blev han hel nöjd och var jätte duktig under hela dopet. Han fick till både skratt och prat:) efteråt blev det mat och fika i byggdegården och så klart massa fina presenter till Melwin från nära och kära. Bla halsband, sparbössa, fjällräven ryggsäck, tavla, bok, pengar, flagga, album, kläder och världens sötaste converse skor! Tack alla för de fina sakerna! Linda är fortfarande kvar här:) hon åker hem på tisdag eftermiddag:( hade gärna haft dem här längre eller i alla fall närmare men men vi ses snart igen. Då är det dags för Tindra att döpas. I morgon ska vi åka in en sväng till borås, ska lämna in ett halsband för gravering samt köpa en vagn mobil till Melwin, han fick låna Tindras barbapapa mobil och han älskade den:) hoppas de finns kvar på åhléns. Nej nu ska jag krypa till sängs. Trött efter en underbar dag som bara kretsat kring min lilla prins som jag älskar så otroligt mycket. God natt.


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback