Linda & Tindra...

Publicerat. 2010-06-01 | 23:02:56
I morgon får vi besök av Linda och Tindra!! Äntligen ska vi ses igen!
Vi ska hämta upp dem vid tåget i herrljunga i mrrn kl 8.30 och sedan ska vi åka direkt till Kvänum för att hämta upp min mamma för att sedan åka vidare mot Lidköping:) På kvällen ska mamma och pappa bjuda på grillat, mums!
På torsdag blir det en tripp till Ullared, ska se om jag hittar UV badkläder till min lilla prins. Skulle bli glad om de fanns lite tunikor till mig också!! Och badbyxor till Niklas. Just de ja, lite saker till dopet ska inhandlas också:)
I helgen blir det ju att baka tårtor och under tiden bkir Linda tvåbarns mamma;) Perfekt med lite hjälp då:) Blir väl dukning och sånt också, för på söndag ska min prins döpas!!
Linda och Tindra ska stanna ända tills på tisdag!! Roligt!!

Ska snart krypa ner, Niklas åkte precis till jobbet. Han jobbar lite extra idag! Slutar 07.00 i mrrn bitti! Han ska med till Kvänum, skulle sova hos mina föräldrar medans vi e i Lidköping:)

Melwin har i stort sett sovit hela dagen!! Åkte från Niklas föräldrar kl 17, då lyfte jag över han från vagnen till bilstolen och han fortsatte att sova, sen från bilstolen till vagnen igen när vi kom hem, och han somnade igen, ställde vagnen ute och klockan 22 fick jag väcka honom!!!!! Tog på han pyjamas, han åt 80 ml och nu sover han igen??!! Sovit mkt och knappt ätit ngt idag.... man blir ju lite orolig:(

God Natt!!





Min bästaste vän Linda och hennes sötis Tindra som blivit en stor tjej sen vi sågs sist!!
Ska bli så kul att få träffa dem igen!
Den 8 juli åker jag till dom!!!

Jag och Linda träffades via Viktväktarnas forum på internet 2006, sedan dess har vi hållt kontakten:)
Träffades första gången i februari 2007!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback