Mycke bil åkande idag. Melwin stensomnade ...

Publicerat. 2010-06-11 | 17:36:06

dsc02204 (MMS)

Mycke bil åkande idag. Melwin stensomnade i sin bilstol precis. Vi har lämnat ikea i jönköping precis, blev en snabbis in då jag bara skulle ha en hylla till Melwin. Den han har nu över sin vagga är full med saker så han behöver mer plats för saker. Vi har varit hos min lillebror tobias också och firat honom, han tog examen idag:) i morse var vi på min andra lillebrors skolavslutning, han slutade nian. Nu är vi på väg till skara för att fira en bekant som tagit studenten så de är full fart idag. Jag och Melwin blir kvar i kvänum i natt. Niklas jobbar ju:) i morgon blir det lidköping. Det gillas;) just de Ja, våra kompisar jenny och christian fick en liten dotter idag, GRATTIS! Kram


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback