Tisdag...

Publicerat. 2010-06-29 | 07:59:50
Sitter och ringer för fullt... för att få tag i en vererinär. Både jag och svärfar ringer, verkar inte vara det lättaste dock att få tid, idag ska jag nämligen åka med honom och avliva 2 av deras hundar. Bamse är sjuk, de har länge pratat om att han ska få somna in och i går bestämnde han sig för att att han ska ta bort både han och Jambo eftersom att jambo bet Jerry i ansiktet i går kväll, 8 hål fick jerry i kind samt läpp.
Så idag ska de ske...
Jag ställer upp då jag inte har några direkta känslor till hundarna, jag har väl aldig egentligen tyckt om dem, de andra tycker det e skit jobbigt och de e klart att de e, en hund är ju som en familjemedlem!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback