Vår uteplats...

Publicerat. 2010-06-13 | 21:49:39
God Kväll!!
Söndag idag! Sitter ensam i soffan, ska snart mysa ner mig i soffan och kika på filmen Prinsen och jag. En riktig tjej film men passar ju bra eftersom att jag är hemma själv. Niklas jobbar ju, saknar honom men nu är det ju sista natten på några dagar sen är han ju hemma. Ska bli skönt, hoppas det blir fint väder i veckan så vi kan hitta på lite saker.

Min lilla plutt sover nog i sin säng nu, han har varit lite gnällig i kväll. Jag gav han lite mat och sen stoppade jag ner han i den "stora" sängen, han försvinner nästan i den men nu har han utrymme för att sprattla. I vaggan slog han ju i både ben och händer när han höll på som mest:)

Har grejat lite på vår uteplats idag också. Fixade lite med vit sten och planterade blommor i nya krukan som jag köpte i ullared, blev riktigt bra ni tycker jag:) Är super nöjd... men vore ju ännu bättre om värmen kunde komma nu så man kan tillbringa kvällarna där ute med lite mys:)
Vi får väl hoppas att de kommer snart, dessa dagar med regn har inte varit ngn höjdare:(
Tog lite bilder på vår uteplats, tänkte att ni ville se. Kom på nu att jag fortfarande inte lagt ut bilder på vår nya lägenhet, eller ja nya och nya men denna vi bor i nu. De får bli senare när det är städat och fint, just nu ser det ut som f*n men jag orkar inte ta tag i det nu!! :)
Ha en bra kväll!!

Kram


Min lilla plutt syns knappt:) Nu kan han inte sparka av sig täcket lika lätt heller, täcket i vaggan var ju mycket mindre.


Min underbara lilla prins<3


Köpte en till hylla till Melwin som vi ska sätta upp:)
Åh jag älskar bäddsetet han har i nu, de köpte jag i Ullared när han fortfarande låg i magen! De e så sött med tiger och Puh på!!


Här har jag grejat idag:) Hoppas de kommer lite smultron och jordgubbar framöver, de vore kul!


Våra nya utemöbler, satte upp vår blomlåda idag också med lite nya blommor.


Höga buskar, men skönt då man inte ser in lika mycket...


På kvällarna e det mysigt, tänder alltid massa ljus:)


Sötis


Melwin myser i vagnen när vi var i Jönköping i fredags.


 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback