Ansökningar....

Publicerat. 2010-05-16 | 00:11:16
God Kväll...
Klockan är alldeles för mkt men jag känner inte för att gå och lägga mig:)
Har suttit en bra stund vid datorn och fixat lite arbetsansökningar:) Är lite sugen på att börja jobba lite extra sådär, kanske ngn dag i veckan bara. Och sen måste jag ju börja fundera lite på vad jag ska göra när jag ska börja jobba igen. Kan ju vara smart att börja extra ngnstans för att sen framöver kanske få en tjänst. Att börja jobba helt är ju inte aktuellt än på ett tag men att jobba ngn dag i veckan när Niklas ändå e hemma betyder ju att vi sparar föräldradagar vilket i sin tur betyder att vi kan vara hemma längre med vår älskade lilla prins:)
Så här har jag suttit, jag har bestämt mig för att jag vill tillbaka till butikerna igen, men inte kläder denna gången utan typ matbutiker eller roliga pryl butiker.... 27 kuvert blev det, ha ha. Blir många frimärken men de e de värt, hoppas någon av dem ringer!! :) kanske lite dum tid att skicka, skulle kanske gjort det tidigre med tanke på sopmmarjobben som säkert e klara på de flesta ställen men va f*n, de kan ju gå vägen! De e ju värt ett försök:)
De jag helst skulle vilja ha svar ifrån är EKO hallen, jag älskar den butiken, de har allt!! Sen har jag sökt till bla Ica, Willys, Coop, LiDL, Netto, Systembolaget, Rusta, Ö&B, Jysk, BR, Skopunkten, Babyproffsen, Change, Hemtex, Statoil, Åhlens, Lagerhaus, Chilli, ... Ja vi får se, håll tummarna:)

Idag har det varit konstigt väder i Borås, i morse spö regnade det och var grått och trist ute, men framåt eftermiddagen blev det helt underbart väder. Vi hade balkongdörren öppen hela eftermiddagen och Melwin sov länge ute i vagnen. Niklas jobbade ju i natt så han sov i eftermiddags, Melwin var relativt lugn men vi var tvugna att åka in en sväng till stan för att åka till Apoteket, de var liksom lite akut. Behövde tamponger;) Köper bara det på Apoteket, mycke billigare!! En påse med 100 st för 98 kr!! Förr köpte jag såna små OB paket och de e ju dyrare. Men jag blev ställd när jag skulle köpa dem för de hade gjort om paketet och jag har ju inte använt de på ett tag om man säger så:)
 När vi kom hem gick Niklas upp, vi åt lite mat och sen gick vi till Ica och köpte var sin glass:)
Just de ja, jag var på byggmax också och köpte 6 st marksten som vi ska ha på vår uteplats. Är som en liten utgång mellan två buskar och där har de bara varit jord som blir så himla geggigt när det regnar och då kom jag
 på att de skulle vara bra med sten istället, 6 plattor för 114 kr:) Tycker jag var överkomligt! Nu ska svärfar komma hit i mrrn och hjälpa mig plana ut marken under för nu ligger de lite ojämt;)
Kanske ska ta en bild på vår fina uteplats, kom på nu att jag inte lagt ut bilder på lägenhete heller än:) Oooops, ja de får bli ngn dag!!

Nej man kanske ska göra sig klar för sängen, Niklas skickar lite sms:) Måste ut med Luddis också, då lär jag höra honom när han kör trucken, de hörs väldigt tydligt!
Vill ju inte gå ut med Ludde och lämna Melwin inne men Niklas kom på att jag skulle ringa upp vår hemtelefon från mobilen och lägga hemtelefonen bredvid honom i vaggan, om han skulle vakna så hör jag det... går ju bara runt kvarteret och de tar bara någon minut...:) 

Nej god natt på er...
Kommer lite bilder här som jag tog på vår goding idag! Kunde inte välja vilka jag skulle lägga ut för han e så söt på alla, så jag lägger ut alla:) Världens sötaste<3 Mamma och pappa älskar dig så mycket!!! 


















Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback