Kvänum...

Publicerat. 2010-05-20 | 13:28:44
Sitter i Kvänum, Niklas jobbar med pappa och jag är hemma hos mina föräldrar. Har varit här sen i tisdags kväll men idag ska vi åka hemåt. Vi åker väl vid 17 tiden, måste hinna till Gina och Stadium innan de stänger kl 19, ringde och hängde undan en kläning på stadium som jag såg i detas reklambland igår och linnet på gina hängde jag undan i förrgår... Ska se om jag hittar bilder på dem att lägga ut här:) Ikväll ska i hämta svärfar också, han skulle ut med jobbarkompiserna i kväll.
Melwin ligger just nu och sover i vagnen ute, får hålla koll bara så inte regnet kommer för de hänger verkligen i luften. Åskar gör de också men de e varmt ute...
När min mamma och hennes hund skulle gå ut på en promenad tidigare idag så kom det en hund springande mot henne och när mamma vände för att gå hemåt igen följde hunden efter henne, så just nu är den hunden ute i hundgården och vi har ringt polisen men ingen som hört av sig än... hoppas at någon gör det snat för den skäller och ylar som fan, men den är väldigt söt och snäll...

I går var jag med Malin och hennes barn på Öppna Förskolan här i Kvänum, Melwin sov sig igenom i stort sett hela besöket men det var roligt att se alla barnen krypa och springa omkring och leka, det blev lite fika också. På eftermiddagen åkte jag, Melwin och Malin till Skara för att hälsa på Fia och Christian, vi satt ute i det fina vädret och de bjöd på mumsig rabarber paj:) Gott!!

Nej jag ska nog gå ut och skära av några rabarber blad och ta med mig hem, köpa betong och göra fina "fat"..
Fia hade gjort såna och hade ute i trädgården, super fint och enkelt att göra...

Hoppas ni får en fortsatt bra dag!!

Kram






Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback