Vårmarknad i Lidköping...

Publicerat. 2010-05-14 | 22:14:27
Idag gick jag upp tidigt för att åka på vårmarknad i Lidköping...
Klockan 8 åkte vi från Borås och var i Kvänum vid 9 tiden ungefär. Melwins mormor och morfar skulle ju också åka:)
Vi kikade runt lite på torget först för att se om några butiker hade några bra erbjudanden och ja några hittade jag allt:) En cardigan från Gina 50:- (ord pris 199) och en tunika för 30:- (ord pris 149) Sen köpte jag en klänning av märket Rut med flera för 99:- och faktiskt en snygg klänning på lindex för 99 som de hade erbjudande på, ord pris 199:) Så jag är mer än nöjd, jag behövde lite nya tunikor inför våren och sommaren, har inte så många och jag älskar verkligen att gå i leggins och tunika så de kommer de bli en lååång tid framöver;)
Så klart blev det en fika också, idag på Söderströms.
När vi kikat klart på stan gick vi ut till Ica för att även där kika på erbjudanden, vi köpte ost och korv utanför Ica:)
Blev också en sväng inne på Babyproffsen, Melwin önskade sig en sängmobil av sin mormor och morfar och det blev de en!! En Mumin mobil..... super söt! Tack mormor och morfar!!
Satte upp mobilen när vi kom hem och den har vi redan använt, Melwin ligger gärna och spanar en stund i sin vagga innan han somnar så vi har pratat om att han skulle behöva en mobil, när jag la han i vaggan idag och startade mobilen fick han världens ögon!! Så spännande och intressant!! Hämtade min kamera för att ta kort på honom när han låg där och spanande men, de hann jag inte. Han sov redan när jag kom in;) Han i alla fall ta ett ganska dåligt kort med min mobil som vi skickade till morfars mobil men de fick bli några kort med kameran i alla fall:)
Nu ska jag mysa ner mig i soffan, var och hyrde mig en film på Ica förut, ville hyrt "Alvin och gänget 2", såg ettan med min förra brukare och den var super mysig så nu måste man ju se 2:an också men den var ju så klart uthyrd men det blev "Äntligen sommar" istället.  Niklas är ju och jobbar så jag sitter ensam men tycker de funkar bra, ibland behöver men lite egentid:) Han ringde precis och frågade om jag hörde honom??!! Vadå hör sa jag?? Han bad mig gå ut på altanen och då skulle han tuta med hjullastaren han satt i, och ja de hördes. Mycket väl!! Så nära jobbet bor han;) Hör till och med när han kör runt med den;) ha ha

Här kommer lite bilder. Ha en fortsatt trevlig fredag:) Kram!


Melwin ligger och pratar med mormor och morfar...


Härlig stil i sin söta pyjamas:)


Mumsar mat:)


Nya musikmobilen var5 spännande, somnade fort!! :)


Mumin...


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback