Besviken!

Publicerat. 2010-11-15 | 21:34:09
Jaha, här har man sett fram emot denna kvällen i en hel vecka!!! Jag har längtat efter att klockan ska bi 8 idag så jag skulle få se finalen av Biggest Loser!! Jag har följt de programmet och tycker de e jätte bra!!
Idag skulle man få se vem som vinner och hur de gått för alla med sina viktminskningar!!
Klockan blev 8 och jag slog om till 4:an och vad ser jag? Ja inte var de Biggest Looser i alla fall!!
FOTBOLLSGALAN?? VA FAN!!! Detta har jag helt missat!!!
Hur kan de göra så???

Jag blev riktigt besviken, nu får jag vänta en hel vecka till!!!

Sur blev jag nu så jag går och lägger mig!
GOD NATT!!



Kommentarer
♥ Emelie & Melker

Så reagerar jag varje gång ett avsnitt Greys uteblir av ngn jävla hockeymatch ;) !

2010-11-17 @ 09:20:40
URL: http://krakelspektakelgossen.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback