En hälsning från Eskilstuna! Resan hit ida...

Publicerat. 2010-11-25 | 23:29:42

En hälsning från Eskilstuna! Resan hit idag gick jätte bra, fick bra plats på tåget där jag kunde ha vagnen bredvid mig och de jag många vänliga människor som hjälpte mig upp och ner för trappor samt på och av tåget. Melwin var en duktig kille hela vägen! Sov en stund och flörtade med den lilla tjejen mitt emot som var lika gammal som Melwin. Linda, Daniel och Tindra hämtade mig vid tåget. Åkte till Ikea en sväng, Melwin och jag åt mat. Fick med mig en ram, säkringar till eluttagen så inte Melwin kan sätta fingrarna i dom samt värmeljus som luktar pepparkaka;-) Melwin och Tindra har bytt julisar, Melwin fick en jätte snygg jacka, jeans och vink & spade från lundmyr! Såååå sött. Tusen tack! Melwin och Tindra har haft kul ihop i kväll. De somnade gott i var sin spjälsäng:-) nu ska jag också sova. Mer äventyr väntar i mrrn! God natt


Kommentarer
♥ Emelie & Melker

En fråga! Jag har alltid problem och svär över de nya bilstolarna, som inte går att flytta så smidigt som ett babyskydd, men inte kan man ju ha "bältesstol" ännu. Hur gör du när du reser iväg? :)

Hatar detta krångel :)

2010-11-26 @ 14:36:30
URL: http://krakelspektakelgossen.blogg.se/
♥ Lotta Andersson

trevligt skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 21:37:22
URL: http://jade.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback