10-10-10

Publicerat. 2010-10-10 | 19:19:23
Idag är det ett roligt datum:)

Melwin är hos bästa mormor och morfar och vi saknar honom såklart enormt mycket!!
Får inte träffa honom för än på tisdag! Känns som en eveighet tills dess men vi ska nog klara oss:) Men massa pussar kommer de bli...

Idag var jag och Melwin i Skara och hämtade en barnvagn! Är super nöjd med den vi har men jag får jätte ont i mina axlar och nacke när jag använder den tyvärr. Så jag hoppas att de blir bättre med denna, och Melwin testade den direkt såklart och han verkar gilla den:)
Han somnade gott i den hos mormor och morfar!

Trevlig kväll, sängen tidigt för oss här idag (efter ensam mamma söker såklart) för i mrrn vankas det älgjakt!!





Fick inte testa den så mkt idag men de får bli på tisdag:)
Bara skylten som ska sättas dit också!


Kommentarer
♥ Malin Bergh

Jag har skickat en Award till dej

2010-10-12 @ 21:58:42
URL: http://berghkjellkvist.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback