BAD TIME...

Publicerat. 2010-10-26 | 12:13:09
I förrgår var det dags att bada för Melwin, för ett tag sedan köpte jag små söta sköldpaddor i form av halkskydd att sätta i badbaljan. De blir ju ganska halt i baljan med olja så dessa fick Melwin testa och de funkade jätte bra, han satt stadigt och bra! Även om vi hela tiden sitter vid honom är man ändå på helspänn hela tiden så inte ngt händer men nu kändes det lite bättre:) Skönt för honom också att inte behöva halka:)
Han har tre badleksaker som jag köpt i Ullared för typ 5 kr styck och han tycker dom är jätte roliga, en fisk, en anka och en dinosaurie! Super söta, ska se om de finns fler nu när jag åker. Roligt att ha ngt att leka med i badet även om det kanske är lite roligare att plaska i vattnet för de gör han!! Ordentligt också så mamma eller pappa kan inte sitta bredvid med kläder!! Jag satt i bara trosor med en handduk omkring mig sista och JA, jag var blöt;)


Mumsar lite på dinosaurien.....


och plaskar riktigt ordentligt!!!


Snygging;)


Kommentarer
♥ Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Jo jag vet, var ju därifrån jag tog bilden :)

2010-10-26 @ 12:31:08
URL: http://loon.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback